четверг, 11 июня 2015 г.

Створення мотивації на уроках англійської мови

Залучення учнів до активного навчання значною мірою залежить від наявності конструктивної мотивації до навчальної діяльності. Мотивація навчання забезпечується через цікаву, змістовну діяльність, актуальність тематики, самопізнання та самооцінювання, використання нестандартних технік, практичну значущість учіння, емоційну насиченість взаємодії, колегіальну підтримку та ін. Сприяють реалізації цих підходів конкретні ситуації, якими має бути насичена начальна діяльність — ситуації визнання, успіху, емпатії, обговорення, полілогічного спілкування, самооцінювання, самоаналізу, самопорівняння.

Подання нової інформації повинно спиратися на раніше здобуті знання, інтегрувати нові ідеї в контекст відомого.

Комментариев нет:

Отправить комментарий