Робота з молодими спеціалістами


Рекомендації МОН щодо календарно-тематичного та поурочного планування


Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти


                      ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти

                    у 2022/2023 навчальному році 

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/metodichni%20recomendazii/2022/08/20/01/Dodatok.5.inozemni.movy.20.08.2022.pdf

План

роботи школи молодого вчителя

НВК “Кіровоградський колегіум”

на 2021 – 2022 н. р.

 

 

 

 

                                                                         Керівник школи

                                                                         молодого вчителя,

                                                                         Чернобривець Л.М.

 

 

 

                                      Кропивницький 2021

 

Мета: впровадження системи професійно-педагогічної адаптації, удосконалення науково-методичного рівня, навчально-методичної діяльності та надання практичної допомоги молодим вчителям.

Завдання школи:

  • Набуття молодими вчителями практичних навичок , необхідних для педагогічної роботи.
  • Формування вмінь застосувати теоретичні знання, одержані під час навчання у ВНЗ, у конкретній практичній діяльності.
  • Ознайомлення з особливостями роботи зі шкільною документацією та критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів.
  • Вивчення молодими педагогами перспективного педагогічного досвіду.
  • Ознайомлення із сучасними інноваційними методами і прийомами навчання, інтерактивними формами організації навчальної діяльності дітей на уроці, новими педагогічними технологіями та засвоєння методики їх використання.
  • Ознайомлення із психолого - педагогічними особливостями роботи зі здібними

Робота “Школи молодого вчителя” у 2021-2022 навчальному році буде направлена на:

§ оволодіння елементами педагогічної техніки;

§ вивчення психологічних основ уроку, які включають знання психологічних принципів організації уроку, особливостей психологічного розвитку кожного учня в класі (розумові здібності, нахили, інтереси, тип уваги, пам'яті, мислення, сприймання, характер, темперамент, волю);

§ вивчення психологічних вимог щодо організації кожного елементу  будь-якого виду діяльності учнів на уроці, структура якої передбачає: мету, мотив, засоби, план діяльності, реалізацію плану, контроль, рефлексію;

§ вивчення типів та структури сучасного уроку, основних принципів навчання, раціонального застосування методів навчання;

§ вивчення вимог щодо оформлення шкільної документації;

Тематика занять школи молодого вчителя

Заняття 1 (серпень)

                                                                    Школа – це життєвий простір дитини;

 тут вона не просто готується до життя,

 а живе.                                  

  

1.       Ознайомлення вчителів-початківців з метою та завданнями колегіуму. Статут колегіуму. Посадові обов’язки вчителя.

2.       Знайомство з молодими вчителями «Розповідь про себе».  Знайомство з наставниками. Створення груп «наставник-молодий вчитель».   

3.       Інструктаж молодих учителів « Планування роботи вчителя.  Робота з навчальними програмами, пояснювальними записками до них, шкільною документацією.  Нормативні документи, НУШ»

4.       Тренінг «Безпека життєдіяльності.  Надання першої допомоги»  

5.       Практичне заняття: «Як вести класний журнал, журнал гурткової роботи».

 

Робота між засіданнями

·       Практичне опрацювання  нормативно-правових документів про освіту.

·       Організація  роботи з обдарованими дітьми

·       Ознайомлення з методичними рекомендаціями методичного кабінету (самоаналіз уроку, вимоги до сучасного уроку і т.д.)

·       Ознайомлення з принципами та вимогами НУШ

Заняття 2 (вересень)

Творчість, майстерність,

досконалість – це , насамперед,

                                                                                    наполеглива праця.

В. Сухомлинський

  

1.  Нова Українська Школа - виклики та завдання      

2.       Дискусія «Актуальність порад В.Сухомлинського», перегляд та читання притч з обговоренням, в рамках місячника стажиста      

3.   Діагностика педагогічної оцінки та самооцінки готовності молодого вчителя до саморозвитку. Заповнення діагностичних карток. Аналіз результатів.

Консультація для молодого вчителя з проблеми професійного зростання (складання індивідуального плану роботи)

4.  Опрацювання вимог щодо критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів в 2021-2022 н.р.

Робота між засіданнями

•         Відвідування уроків досвідчених учителів з їх наступним  обговоренням. Аналіз уроку.

•         Створення блогу вчителя

 

 

                              Заняття 3 (жовтень)                       

     Вчитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії й технології нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань, вчителеві необхідно вбрати ціле море світла.                                                                              В.Сухомлинський

 

1.    Презентації вчителів «Сучасний урок, як основна форма реалізації вимог НУШ»      .   

2.    Консультація «Професійна майстерність педагога на уроці: володіння змістом та організація уроку,  організація навчальної діяльності учнів; педагогічне стимулювання та мотивація навчальної діяльності школярів.  (з досвіду роботи).

3.    Рольова гра «Формувальне оцінювання і НУШ» 

4.    Діагностування молодих вчителів «Стилі спілкування педагога з вихованцями»

Робота між засіданнями

1. Підготовка реферату на тему: «Позакласна робота з предмету».

2.  Відвідування уроків досвідчених вчителів та вчителів-слухачів ШМВ.

3.  Розробити та провести відкритий урок та здати план-конспект.

4.  Підготуватися до проведення самоаналізу уроку та аналізу уроків своїх колег. 

Заняття 4 (листопад)

Найголовніше заохочення

і найсильніше (та не завжди дійове)

 покарання в педагогічній практиці  -

 оцінка. Це найгостріший інструмент,

використання якого потребує

величезного вміння і культури.

                                                                         В. Сухомлинський

.

1. Доповідь на тему: «Вимоги до організації роботи з обдарованими учнями.

 (проектна робота)». 

2. Проведення самоаналізу уроку, виховного заходу

3. Поради психолога щодо активізації пізнавальної діяльності учнів.

4. Практична робота: «Методика проведення позакласних заходів, свят.».

Робота між засіданням

1. Опрацювання педагогами-початківцями літератури з питань диференційованого навчання та індивідуального підходу до навчання.

2. Взаємовідвідування уроків: наставник – молодий спеціаліст.

3. Опанування молодими вчителями методів організації уроків тематичного обліку знань,  створення та проведення діагностичних робіт, моніторингових досліджень.

 

                   

                                          Заняття 5 (січень) 

Радість пізнання дається

людині тоді, коли вона пізнає

порівняно  більше,  ніж вима-

                                                                                     гається знати.

В. Сухомлинський

1. Круглий стіл на тему: «Планування уроків з елементами інноваційних технологій».

2. Практична робота: «Відбір та реалізація змісту навчання: відповідність змісту навчального заняття поставленим цілям і завданням; обсяги навчального матеріалу.».

3. Дискусія-зустріч із педагогами-майстрами на тему: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

4.Міні-проект «Онлайн ресурси нв уроці»

Робота між засіданнями 

1.    Підготовка до відкритого уроку Опрацювати літературу з питання організації позакласної роботи з учнями.

2.    Взаємовідвідування уроків та позакласних заходів.

Підготувати і здати сценарії заходів.

Заняття 6 (березень)

Замало бути обізнаним у нових ідеях,

потрібно знати,

де можна використати ці ідеї,

вміти з ними поводитись,

                                   а не лише захоплюватись                                                                    

Майкл Фурман 

1.    Презентація молодих фахівців в рамках декади молодих вчителів навчального року «Мої перші здобутки».

2.    Методична панорама: «Педагогіка співробітництва – реальний шлях ствердження гуманізму та демократії у шкільному житті (зміст, принципи,  форми та методи)

3.    Консультація психолога. Майстерність вчителя керувати своїм емоційним станом.

 

 

Робота між засіданнями

 

1.    Знайомство з досвідом колег: відвідування позакласних заходів, факультативів, консультацій.

2.    Зробити аналіз відвіданих заходів.

3.    Взаємовідвідування уроків.

Заняття 7 (травень)

Вчитель готується до гарного уроку все життя. Така духовна й філософська основа професії й технології нашої праці: щоб дати учневі іскорку знань, вчителеві необхідно вбрати ціле море світла.                                                                           В.Сухомлинський

 

1.    Презентація портфоліо « Мої досягнення»

2.    Результативність роботи пари «наставник-молодий вчитель». Підсумки роботи за рік. Розробка завдань на наступний навчальний рік

3.     Анкетування для перевірки самоосвітнього рівня молодого вчителя. Анкета, яка спонукає вчителів до самоосвіти.

4.    Виставка дидактичних матеріалів «Зернини досвіду»

 

Робота між засіданнями

 

1.    Підготувати міні-твір на тему «Роль школи молодого вчителя у моєму професійному становленні».

2.    Підготувати пропозиції «Що можна зробити для підвищення рівня роботи школи молодого вчителя?»

 

 

 

 








Комментариев нет:

Отправить комментарий