Переможці І етапу (міський етап) Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
учнів-членів МАН України у 2023-2024 навчальному році
- Тюпа Анастасія «Портрет Доріана Грея»,
керівник – вчитель англійської мови Андалюкевич О.В.;
- Андрощук Софія «Доказ інтеграції тенденцій музики
Британії 20го століття в 21ше», керівник – вчитель англійської мови Андалюкевич О.В..
Звіт про підсумки проведення вибіркового туру
(для участі в І етапі)
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких
робіт
учнів-членів
МАН України у 2023-2024 навчальному році
12 грудня 2023 року в КЗ Ліцей «Муніципальний колегіум» був проведений вибірковий тур (для участі у І етапі) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та ШНТУ у 2023-2024 навчальному році.
В конференції взяли участь 11 учнів, які
представили 12 творчих робіт.
ТАБЛИЦЯ №1
Перелік творчих робіт учнів КЗ Ліцей «Муніципальний колегіум»
№ |
Кафедра |
Прізвище, ім’я
учасника |
Клас |
Назва роботи |
Вчитель |
1. |
Українська література |
Кужель Марія |
9-В |
Образ України в
життєвій і творчій долі Тараса Шевченка |
Кочмар І.О. |
2. |
Англійська мова |
Багата Анастасія |
10-А |
Англомовні слогани
міжнародних брендів та їх стилістичні особливості |
Чернобривець Л.М. |
Герасімов Святослав |
10-А |
Національні
особливості Великої Британії: міфи та реальність |
|||
|
Трокаль Назар |
10-А |
Забобони як частина
культури України та Великої Британії |
||
|
Тюпа Анастасія |
10-Д |
Проблематика роману
О. Уальда «Портрет Доріана Грея» |
Андалюкевич О.В. |
|
3. |
Німецька мова |
Цеховлес Ірина |
10-А |
Німецькі
запозичення в українській мові |
Масленко Л.П. |
4. |
Історія |
Бутукова Ірина |
7- А |
Правління князя
Володимира Великого |
Жигальцева І.А. |
5. |
Хімія |
Тюпа Анастасія |
10-Д |
Альдегіди у природі |
Чеботарьова Н.Г. |
6. |
Біологія |
Єфіменко Вікторія,
Федорова Поліна |
8-А, 8-В |
STEM-проєкт «Робота серця» |
Бєлінська Т.О.,
Ванденко Т.В. |
7. |
Фізика |
Колечкіна Евеліна |
8-Б |
Фізика і
образотворче мистецтво. Визначення автентичності картин різними методами |
Банул С.Г. |
8. |
Математика |
Бутукова Ірина |
7-А |
Цікава математика |
Жук І.С. |
9. |
Інформаційні
технології |
Білан Анастасія |
10-Б |
Вплив соціальних
мереж на учнів підліткового віку |
Хащевацька І.В. |
В цьому навчальному
році секції шкільного наукового
товариства учнів «RENICSA» представили
кращі роботи на конкурс-захист. Під час захисту творчих доробок учасники
використовували презентації, які мали високий інформаційний рівень, що свідчить
про різнобічний розвиток учнів. Більшість дітей підготували цікаві доповіді,
які говорять про великий об’єм проведеної наукової роботи, володіння учнями
інформативної та наукової бази предметів.
Кужель Марія
представила роботу «Образ України
в життєвій і творчій долі Тараса Шевченка». Актуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні поезія Кобзаря звучить сучасно, бо все
своє життя поет присвятив Україні, поетичним словом виборював її свободу й
незалежність.
Учасниця із секції «Англійська
мова» Тюпа Анастасія дослідила проблематику роману О. Уальда «Портрет Доріана
Грея» . Актуальність роботи
полягає в тому, що даний роман має глибокий зв’язок з сьогоденням, його ідеї ,
які опираються на принципи естетизму та гедонізму особливо популярні у
суспільстві зараз. У роботах інших учасників із секції «Англійська мова»
висвітлені національні особливості та забобони Великої Британії.
В роботі з німецької
мови навели приклади запозичених слів,
які ми використовуємо при спілкувані.
Учениця 10-Б класу
Білан Анастасія провела дослідження впливу та значення соціальних мереж на
життя учнів підліткового віку, що навчаються в колегіумі.
Бутукова Ірина
виконала дві роботи: в одній висвітлила життя та діяльність відомої історичної
постатті – Володимира Великого, а в іншій підібрала цікаві логічно-математичні
завдання.
Про хімію запахів
підготувала роботу Тюпа Анастасія, де розповіла про хімічні речовини –
альдегіди, які надають запахів парфумам, фруктам та інш.
Учениці 8 А –
Єфіменко Вікторія, та 8-В- Федорова Поліна – створили та презентували STEM
–модель роботи серця.
З секції «Фізика»
була представлена робота, в якій учениця Колечкіна Евеліна продемонструвала як
можна виявити підробки серед картин. Вона виготовила ліхтар та ультрафіолетову
насадку та перевірки картин на фальсифікацію. Під час виступів розкривались
таланти до наукових виступів. Звичайно, кожному з учасників необхідно
проаналізувати свої недоліки та провести корекцію та вдосконалити роботу.
Частина учнів продовжить працювати над своїми творчими доробками і
вдосконалювати наукову та літературну майстерність майбутніх виступів.
Треба відзначити високий рівень підготовленості учнів-переможців.
Це означає, що вчителі змогли зацікавити школярів своїм предметом та допомогли
виявити творчі здібності та розвивати їх у необхідному напрямку. Учасники
вибіркового туру демонстрували розуміння галузі дослідження та фактологічні
знання. Таким чином, написання творчих робіт сприяють формуванню базових та
предметних компетентностей в учнів.
Роботи, рекомендовані для участі у I-му етапі Всеукраїнського
конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України у 2023-2024 навчальному році:
- Андрощук Софія «Доказ інтеграції тенденцій музики Британії 20го століття в 21ше», керівник – вчитель англійської мови Андалюкевич О.В..
- Кужель Марія «Образ України в життєвій і творчій доліТараса Шевченка», керівник – вчитель української мови та літератури Кочмар І.О.;
- Тюпа Анастасія «Портрет Доріана Грея»,
керівник – вчитель англійської мови Андалюкевич О.В.;
Підсумкова конференція
шкільного наукового товариства «RENICSA»
21 квітня
2023 року в Ліцеї «Муніципальний колегіум»
пройшла підсумкова конференція шкільного
наукового товариства «RENICSA».
Протягом
навчального року учні 7-11-х класів під керівництвом вчителів проводили
дослідницьку роботу з різних предметних напрямків. 56 учнів написали 39
індивідуальних та колективних творчих робіт.
На підсумковій конференції
були представлені 7 робіт – переможців творчих груп секцій.
Кращі
творчі роботи секції «Англійська мова»:
1.
«Шкільний сленг в Британських школах», Єрмолюк
Марина, 10-І
Вчитель
– Чернобривець Л.М..
2.
«Історія
англійських акцентів», Ковальчук Ксенія,
10-І
Вчитель – Чернобривець
Л.М..
Краща
творча робота секції «Німецька мова»:
3.
«Походження німецьких прізвищ», Єрмолюк
Марина, 10-І
Вчитель – Верезубенко
Н.В.
Краща
творча робота секції «Історія»:
4.
«Особистості Кіровоградщини», Кулаженко Віра, 9-А
Вчитель – Денисенко
О.О.
Краща
творча робота секції «Хімія, біологія, географія та екологія»:
5.
«Вибухові
речовини », Поліщук Андрій, 10-І
Вчитель –
Чеботарьова Н.Г.
Кращі
творчі роботи секції «Математика, фізика та астрономія»:
6.
«Спостереження за зміною атмосферного тиску», Колечкіна Евеліна та
Колечкіна Карина, 7-Б
Вчитель –
Банул С.Г.
7.
«Мова, математика, лінгвістика», Трокаль Назар та Чумакова Дар’я,
9-А
клас
Вчитель – Бойко С.М.
ШНТУ
«RENICSA» допомагає виявити та розвинути таланти та здібності учнів колегіуму,
сформувати життєво необхідні компетенції, завдяки плідній роботі вчителів нашої
школи.
Наукова
рада Ліцею відзначила глибокі знання учнів в різних сферах науки, техніки та
культури, ґрунтовність досліджень, актуальність обраної тематики та вміння
учнів представити свої роботи.
В конференції брали участь 7 учнів, які представили 7 творчих робіт.
Єрмолюк Марина представила 2 роботи. Одну роботу в секції
«Українська література» - у якій висвітлила як українські співаки, музиканти та
композитори відреагували на російську агресію, проаналізувавши ряд українських
композицій. Показала, що першою музичною відповіддю українців на війну
переважно стали пісні про любов, цінність життя й людяність, що зараз є
надзвичайно актуальним. («Пісенне слово – українська зброя. Ідейно-художній аналіз
музичних творів, що стали символами супротиву під час воєнного стану») Іншу – в секції «Німецька мова», де дослідила походження
німецьких прізвищ, що є істотним внеском для вивчення історії німецького народу
та поглиблення знань про нього. («Походження німецьких прізвищ»)
Учасниця із секції «Англійська мова» Андрійчук Анна
дослідила різноманіття діалектів американської англійської мови, виявила
регіональні, соціальні та стилістичні відмінності, показала це на прикладах.
Також відкривались
нові сторінки та аспекти життя видатних особистостей у творчій роботі секції
«Історія» («Особистості Кіровоградщини» Грицюк Вероніка, Кулаженко Віра).
Періодична система є «фундаментом» хімії, адже на ній
будується все подальше уявлення про таку важливу і цікаву науку, тому Четвертак
Марія провела ґрунтовне дослідження та показала дуже багато варіантів графічного зображення
періодичної системи, що дозволяє обрати найзручніший в залежності від мети.
З секції «Фізика» була представлена робота, в якій
учениця (Багата Анастасія) познайомила нас із застосуванням реактивного руху в нашому житті та
висвітлила актуальність цієї теми в сучасному світі.
У зв’язку з ситуацією в країні все більш популярним стає змішане
навчання з використанням онлайн технологій, тому учасницею з секції «Інформаційних
технологій» було розроблено проєкт для учнів початкових класів, який допомагає
засвоїти арифметичні дії. Створений
проєкт був реалізований та продемонстрований учнями 1 – 4 класів та будо
доведено ефективність гри у процесі вивчення тем з математики.
Під час виступів
розкривались таланти до наукових
виступів. Звичайно, кожному з учасників необхідно проаналізувати свої недоліки
та провести корекцію та вдосконалити роботу. Частина учнів продовжить працювати
над своїми творчими доробками і вдосконалювати наукову та літературну
майстерність майбутніх виступів.
Треба відзначити високий рівень підготовленості учнів-переможців. Це
означає, що вчителі змогли зацікавити школярів своїм предметом та допомогли
виявити творчі здібності та розвивати їх у необхідному напрямку. Учасники
вибіркового туру демонстрували розуміння галузі дослідження та фактологічні
знання. Таким чином, написання творчих робіт сприяють формуванню базових та
предметних компетентностей в учнів.
Роботи, рекомендовані для участі у I-му етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів
МАН України у 2022-2023 навчальному році:
1. «Пісенне слово – українська зброя. Ідейно-художній аналіз музичних творів, що стали символами супротиву під час воєнного стану», учениці Єрмолюк Марини (керівник Петушинська В.В.)
Робота з обдарованими учнями
МО вчителів англійської мови
проєкт "HEALTH"
(2021-2022 н.р.)
Робота з обдарованими учнями
МО вчителів німецької мови
(2021-2022 н.р.)
2021-2022 навчальний рік
Інформація про підсумки проведення вибіркового туру
(для участі у І етапі)
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
учнів-членів МАН України у 2021-2022 навчальному році
14 грудня 2021 року в НВК був проведений вибірковий тур (для участі у І етапі) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України та ШНТУ у 2021-2022 навчальному році
В конференції взяли участь 15 учнів, які представили 13 творчих робіт.
ТАБЛИЦЯ №1
Перелік
творчих робіт учнів НВК «Кіровоградський колегіум»
№ |
Кафедра |
Прізвище, ім’я учасника |
Клас |
Назва роботи |
Вчитель |
1.
|
Українська мова |
Гребенюк Марія |
9-Б |
Історія українського правопису |
Петушинська В.В. |
2.
|
Зарубіжна література |
Сипко Софія Сімбаба Анна |
9-А |
Здоровий спосіб життя класиків
літератури |
Шараєвська О.І. |
3.
|
Англійська мова |
Бричка Софія |
11-Б |
Неологізми в англійській мові |
Желудченко А. В. |
4.
|
Німецька мова |
Авраменко Валентин |
10-ΙΙ |
Лексичні емігранти німецької
мови |
Сустретова В.М. |
5.
|
Історія |
Верезубенко Мирослааа |
7-А |
Вільгельм Габсбург і Україна |
Тканова Т.П. |
6.
|
Інформаційні технології |
Абугура Ясмін |
10-Ι |
Інформаційні технологіі як
засіб збереження навколишнього середовища |
Хащевацька І.В. |
7.
|
Математика |
Ліщіновський Данило |
9-Д |
Функція у житті |
Розумкова Т.В. |
8.
|
Фізика |
Сливко Валерія |
11-А |
Розвиток енергетики в Україні.
Екологічні проблеми в Україні та світі. |
Банул С.Г. |
9.
|
Біологія |
Тюпа Анастасія |
8-Д |
"Визначення типу шкіри на
різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою |
Белінська Т.О. |
10.
|
Біологія |
Єрмолюк Марина |
9-А |
Що таке БАДи, чи корисні вони |
Ванденко Т.В |
11.
|
Географія |
Четвертак Маша Метельова Марина |
10-Ι |
Рівень безпеки проживання в
районах поширення атмосферних явищ |
Борисова Т.М. |
12.
|
Географія |
Демецький Владислав |
6-Б |
Вплив компонентів природи на здоров'я
людини" |
Білоконенко Д.М. |
13.
|
Географія |
Кисельова Вероніка |
9-Б |
Мінеральні та термальні води
України |
Борисова Т.М. |
В
цьому навчальному році секції шкільного
наукового товариства учнів «RENICSA» представили кращі роботи на конкурс-захист. Під
час захисту творчих доробок учасники використовували презентації, які мали
високий інформаційний рівень, що свідчить про різнобічний розвиток учнів.
Більшість дітей підготували цікаві доповіді, які говорять про великий об’єм
проведеної наукової роботи, володіння учнями інформативної та наукової бази
предметів. Частина робіт має прикладний характер. Наприклад, Токар Валерія у
своїй роботі «Що таке БАДи, чи корисні вони», дослідила вплив цих речовин на
організм людини, Тюпа Анастасія проводила експериментальне дослідження про
власний тип шкіри обличчя та підсумувала
його в роботі «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання
правил догляду за власною шкірою» (обидві доробки секції «Біологія»). Учасники
секцій англійської та німецької мови робили лексичний аналіз іноземних слів. Також
відкривались нові сторінки та аспекти життя видатних осіб у творчих роботах секціях «Історія» («Вільгельм Габсбург і Україна»
- Верезубенко Мирослава) та «Зарубіжна
література» («Здоровий спосіб життя класиків літератури» - Сипко Софія та
Сімбаба Анна). Під час виступів розкривались таланти до наукових виступів. Звичайно,
кожному з учасників необхідно проаналізувати свої недоліки та провести корекцію
та вдосконалити роботу. Частина учнів продовжить працювати над своїми творчими
доробками і вдосконалювати наукову та літературну майстерність майбутніх
виступів.
Треба
відзначити високий рівень підготовленості учнів-переможців. Це означає, що
вчителі змогли зацікавити школярів своїм предметом та допомогли виявити творчі
здібності та розвивати їх у необхідному напрямку. Учасники вибіркового туру демонстрували
розуміння галузі дослідження та фактологічні знання. Таким чином, написання творчих
робіт сприяють формуванню базових та предметних
компетентностей в учнів.
Роботи,
рекомендовані для участі у I-му етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів-членів
МАН України у 2020-2021 навчальному році:
1.
«Неологізми в
англійській мові», учениці Брички Софії (керівник –Желудченко А.В.).
2.
«Інформаційні технологіі як засіб збереження
навколишнього середовища», учениці Абугури Ясмін (керівник – Хащевацька І.В.).
Комментариев нет:
Отправить комментарий