Робота з обдарованими учнями, ШНТУ «RENICSA»


Вітаємо переможців олімпіади з англійської мови:

І місце
І місце
 - Мітрофанова Аліна, 9Б, вчитель Родіонова З.О.

ІІ місце
ІІ місце - Шевченко Руслан, 11А, вчитель Савченко В.В.


ІІ місце - Фомуляєв Володимир, 10Б, вчитель Савченко В.В.


ІІ місце - Хитра Анастасія, 10В, вчитель Колісніченко А.О.

9 класи:
ІІІ місце

Дудник Олександр, 9Б, вчитель Родіонова З.О.

Шелегеда Марія, 9Б, вчитель, вчитель Даценко Н.В.
Гриценко Варвара, 9В, вчитель Даценко Н.В.

10 класи:

ІІІ місце

Кожухар Євгенія, 10Б, вчитель Родіонова З.О.
Родін Михайло, 10Б, вчитель Савченко В.В.
Голованова Марія, 10В, вчитель Колісніченко А.О.
Марковський Кирил, 10Д, вчитель Островська В.О.
Князев Павло, 10Д, вчитель Островська В.О.

Вітаємо переможнецю олімпіади з німецької мови:

Українська Поліна, 10А клас, ІІ місце, 

вчитель Верезубенко Н.В.

Організація роботи учнів у міжнародних проєктах

2024-2025 навчальний рік

Вчителі англійської мови:

   Колісніченко Г.О. Міжнародний проект IEARN  «Staying Healthy»- група учнів 9-В класу.

    Чернобривець Л.М. IEARN   My School, Your School 7-Б клас організували та керували роботою учнів у проектах  IEARN.

Учні учителя Чернобривець Л.М. брали участь в Україно-американському  проєкті зі створення Біллю про права українських дітей. Організація PenPalls (X-Culture Project) - 18 листопада американські волонтери на акції протесту, яка відбувалася перед російським посольством, нагадали країні-агресору, що українські діти мають право на мирне, вільне та гідне дитинство, продемонструвавши створений українськими дітьми Білль про права.

Злата Бублик, учениця 7-Б класу (учитель  Чернобривець Л.М.)  брала участь у проєкті  Our First Lessons Competition  (National Geographic);

Учні 9-В класу, вчитель Колісніченко Г.О.,  брали участь US-UKRAINE Pen Pal  Matching Program;

Поліщук Олексій, учень 10-А класу (вчитель Желудченко А.В.)   -  фіналіст  FLEX

Голованова Марія, учениця 9-В класу (вчитель Колісніченко Г.О.) брала участь у проєкті, US-UKRAINE Pen Pal  Matching Program.

Міжнародна система тестування англійської мови IELTS

Семака Поліна, учениця 11-А класу, учитель Чернобривець Л.М. -     Сертифікат рівня C1

 Шмідт Денис, учень 11-А класу, учитель Чернобривець Л.М. -          Сертифікат рівня C1

 

Участь в обласному  конкурсі наукових проєктів «Інсайти сьогодення від юних дослідників Кіровоградщини 2024»

1. Лисогор Ганна, тема роботи: «Мовні засоби створення саспенсу у творах    Стівена Кінга.» 9Д клас, вчитель Островська В.О..

 

2. Павло Князєв, тема роботи: «Мовні засоби створення символізму у творі «Зоряні війни» від Джорджа Лукаса.» 9Д клас, вчитель Островська В.О..

 

3. Марковський Кирило, тема роботи «Мовні засоби створення символізму у романі «Війна Світів» Герберта Веллса.» 9Д клас, вчитель Островська В.О..

 

Міська олімпіада на базі Центральноукраїнського національного технічним університету спільно з   Міністерством освіти України серед учнів 11 класів Кіровоградської області

 

Учень

Клас

Результат

Вчитель

1

Семака Поліна

11-А

1 місце

Чернобривець Л.М.

2

Дідюк Софія

11-А

Фіналісти

Чернобривець Л.М.

3

Шмідт Денис

11-А

Фіналісти

Чернобривець Л.М.

4

Ольхов Богдан

11-А

Фіналісти

Чернобривець Л.М.

5

Бевз Дмитро

11-А

Фіналісти

Чернобривець Л.М.

 

Всеукраїнський конкурс оповідань від компанії Лінгвіст

«The day everything went right»

Учень

Клас

Результат

Вчитель

1

Крившенко Діана

6-А

учасник

Чернобривець Л.М.

2

Сударікова Аліна

6-А

учасник

Чернобривець Л.М.

3

Гаврилюк Олександра

7-Б

учасник

Чернобривець Л.М.

4

Каськова Марія 

7-Б

учасник

Чернобривець Л.М.

5

Громова Софія 

7-Б

учасник

Чернобривець Л.М.

6

Мазур Марія

7-А

учасник

Чернобривець Л.М.

7

Вітухін Михайло

7-А

учасник

Чернобривець Л.М.

 

Конкурс плакатів «Розфарбуй світ рисами характеру». Організація Об’єднаних Націй  спільно з Американською федерацією асоціацій та клубів ЮНЕСКО

Учень

Клас

Результат

Вчитель

1

Гаврилюк Олександра

7-Б

учасник

Чернобривець Л.М.

2

Мезенцева Мирослава

10-Б

учасник

Чернобривець Л.М.

3

Овчаренко Тетяна

10-Б

учасник

Чернобривець Л.М.

4

Багата Анастасія 

11-А

учасник

Чернобривець Л.М.

5

Луньова Мар’яна

11-А

учасник

Савченко В.В.

 

Всеукраїнський конкурс перекладу  для учнів 10–11-х класів закладів загальної середньої освіти «Переклад як засіб актуалізації етномовних картин світу»

Учень

Клас

Результат

Вчитель

1

Семака Поліна

11-А

учасник

Чернобривець Л.М.

2

Вакуленко Анастасія

10-А

учасник

Савченко В.В.

3

Мебагишвілі Ксенія

10-А

учасник

Савченко В.В.

4

Тюріна Ірина     

10-А

учасник

Савченко В.В.

5

Луньова Мар’яна

11-А

учасник

Савченко В.В.

 

         Діяльність педагогічного колективу Ліцею  спрямована на розвиток  творчого потенціалу особистості, створення сприятливих умов для навчання і виховання інтелектуальних і творчо обдарованих дітей.

У  школі  проведено  шкільний  етап  предметних олімпіад  з  базових  дисциплін.  З  метою  підготовки  та  участі  переможців  шкільних  олімпіад  в  олімпіадах  міського, обласного та всеукраїнських етапах, вчителі-предметники  проводили  підготовку  учнів  до  олімпіад. Так, завдяки плідної роботи вчителів та учнів, учні колегіуму стали переможцями олімпіад різного рівня:

Результати учнів-учасників ІІ (міського) етапу

Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів у 2024/2025 н.р.

 

Учень

Клас

Предмет

Місце

Вчитель

1

Мітрофанова Аліна

8-Б

Англійська мова

І місце

Родіонова З.О.

2

Хитра Анастасія

9-В

Англійська мова

ІІІ місце

Колісніченко Г.О.

3

Тюріна Ірина

10-А

Англійська мова

ІІІ місце

Савченко В.В.

4

Семака Поліна

11-А

Англійська мова

ІІ місце

Чернобривець Л. М.

5

Андрощук Софія

11

Англійська мова

ІІ місце

Чернобривець Л.М.

6

Шевченко Вячеслав

11

Українська мова

ІІ місце

Скляренко С.Г.

7

Хитра Анастасія

9

Німецька мова

ІІ місце

Сустрєтова В.Л.

8

Волк Марія

8-А

Німецька мова

ІІ місце

Верезубенко Н.В.

9

Слєсаренко Юлія

6-В

Математика

ІІІ місце

Шмідт М.В.

10

Заніздра Лев

9-А

Хімія

ІІ місце

Белінська Т.О.

11

Тюпа Анастасія

11-Д

Хімія

І місце

Чеботарьова Н.Г.

12

Мітрофанова Аліна

8-Б

Хімія

ІІ місце

Белінська Т.О.

13

Мильніченко Олексій

9-Б

Історія

ІІ місце

Тканова Т.П.

14

Голованова Марія

9-В

Правознавство

ІІІ місце

Іванов Я.І.

15

Таровик Володимир

9-В

Математика

ІІІ місце

Бойко С.М.

16

Шевченко Вячеслав

11-Б

Математика

І місце

Жук І.С.

17

Шевченко Вячеслав

11-Б

Інформатика

І місце   

Хащевацька І.В.

18

Бутукова Ірина

8-А

Біологія

І місце

Бєлінська Т.О.

19

Шевченко Вячеслав

11-Б

Фізика

І місце

Банул С.Г.

20

Шевченко Вячеслав

11-Б

Інформаційні технології

І місце   

Хащевацька І.В.

21

Шевченко Руслан

10-А

Інформаційні технології

І місце   

Величко М.О.

22

Шевченко Руслан

10-А

Інформатика

І місце   

Величко М.О.

 

 

Результати учнів-учасників ІІІ (обласного) етапу

Всеукраїнських олімпіад з навчальних предметів у 2024/2025 н.р.

 

Учень

Клас

Предмет

Місце

Вчитель

1

Шевченко Вячеслав

11-Б

Інформатика

І місце   

Хащевацька І.В.

2

Шевченко Вячеслав

11-Б

Фізика

І місце

Банул С.Г.

3

Шевченко Вячеслав

11-Б

Інформаційні технології

ІІ місце   

Хащевацька І.В.

4

Шевченко Руслан

9-А

Інформаційні технології

І місце   

Величко М.О.

5

Бутукова Ірина

8-А

Біологія

ІІІ місце   

Бєлінська Т.О.

6

Тюпа Анастасія

11-Д

Хімія

ІІІ місце

Чеботарьова Н.Г.

 

Призери Всеукраїнських олімпіад (ІV рівень)

Учень

Клас

Предмет

Місце

Вчитель

1

Шевченко Руслан

10-А

Інформаційні технології

ІІІ місце

Величко М.О.

2

Шевченко Вячеслав

11-Б

Інформаційні технології

учасник

Хащевацька І.В.

3

Шевченко Вячеслав

11-Б

Фізика

учасник

Банул С.Г.


Переможці І етапу (міський етап) Всеукраїнського

 конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт

учнів-членів  МАН України у 2023-2024 навчальному році

-   Тюпа Анастасія «Портрет Доріана Грея», керівник – вчитель англійської мови Андалюкевич О.В.;

Андрощук Софія  «Доказ інтеграції тенденцій музики Британії 20го століття в 21ше», керівник – вчитель англійської мови Андалюкевич О.В..






Звіт про підсумки проведення вибіркового туру

(для участі в І етапі)

Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт

учнів-членів  МАН України у 2023-2024 навчальному році

    

12 грудня 2023 року в КЗ Ліцей «Муніципальний колегіум» був проведений  вибірковий тур (для участі у І етапі) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  МАН України  та ШНТУ у 2023-2024 навчальному році.

 В конференції взяли участь 11 учнів, які представили 12 творчих робіт.

 









ТАБЛИЦЯ №1

Перелік творчих робіт учнів  КЗ Ліцей «Муніципальний колегіум»

Кафедра

Прізвище, ім’я учасника

Клас

Назва роботи

Вчитель

1.      

Українська література

Кужель Марія

9-В

Образ України в життєвій і творчій долі Тараса Шевченка

Кочмар І.О.

2.      

Англійська мова

Багата Анастасія

10-А

Англомовні слогани міжнародних брендів та їх стилістичні особливості

Чернобривець Л.М.

Герасімов Святослав

10-А

Національні особливості Великої Британії: міфи та реальність

 

Трокаль Назар

10-А

Забобони як частина культури України та Великої Британії

 

Тюпа Анастасія

10-Д

Проблематика роману О. Уальда «Портрет Доріана Грея»

Андалюкевич О.В.

3.      

Німецька мова

Цеховлес Ірина

10-А

Німецькі запозичення в українській мові

Масленко Л.П.

4.      

Історія

Бутукова Ірина

7- А

Правління князя Володимира Великого

Жигальцева І.А.

5.      

Хімія

Тюпа Анастасія

10-Д

Альдегіди у природі

Чеботарьова Н.Г.

6.      

Біологія

Єфіменко Вікторія, Федорова Поліна

8-А, 8-В

STEM-проєкт «Робота серця»

Бєлінська Т.О., Ванденко Т.В.

7.      

Фізика 

Колечкіна Евеліна

8-Б

Фізика і образотворче мистецтво. Визначення автентичності картин різними методами

Банул С.Г.

8.      

Математика

Бутукова Ірина

7-А

Цікава математика

Жук І.С.

9.      

Інформаційні технології

Білан Анастасія

10-Б

Вплив соціальних мереж на учнів підліткового віку

Хащевацька І.В.

 

В цьому навчальному році  секції шкільного наукового товариства учнів «RENICSA»  представили кращі роботи на конкурс-захист. Під час захисту творчих доробок учасники використовували презентації, які мали високий інформаційний рівень, що свідчить про різнобічний розвиток учнів. Більшість дітей підготували цікаві доповіді, які говорять про великий об’єм проведеної наукової роботи, володіння учнями інформативної та наукової бази предметів.  

Кужель Марія представила роботу «Образ України в життєвій і творчій долі Тараса Шевченка». Актуальність дослідження полягає в тому, що сьогодні поезія Кобзаря звучить сучасно, бо все своє життя поет присвятив Україні, поетичним словом виборював її свободу й незалежність.

Учасниця із секції «Англійська мова» Тюпа Анастасія дослідила проблематику роману О. Уальда «Портрет Доріана Грея» . Актуальність роботи полягає в тому, що даний роман має глибокий зв’язок з сьогоденням, його ідеї , які опираються на принципи естетизму та гедонізму особливо популярні у суспільстві зараз. У роботах інших учасників із секції «Англійська мова» висвітлені національні особливості та забобони Великої Британії.

В роботі з німецької мови  навели приклади запозичених слів, які ми використовуємо при спілкувані.

Учениця 10-Б класу Білан Анастасія провела дослідження впливу та значення соціальних мереж на життя учнів підліткового віку, що навчаються в колегіумі.

Бутукова Ірина виконала дві роботи: в одній висвітлила життя та діяльність відомої історичної постатті – Володимира Великого, а в іншій підібрала цікаві логічно-математичні завдання.

Про хімію запахів підготувала роботу Тюпа Анастасія, де розповіла про хімічні речовини – альдегіди, які надають запахів парфумам, фруктам та інш.

Учениці 8 А – Єфіменко Вікторія, та 8-В- Федорова Поліна – створили та презентували STEMмодель роботи серця.

З секції «Фізика» була представлена робота, в якій учениця Колечкіна Евеліна продемонструвала як можна виявити підробки серед картин. Вона виготовила ліхтар та ультрафіолетову насадку та перевірки картин на фальсифікацію. Під час виступів  розкривались  таланти до наукових виступів. Звичайно, кожному з учасників необхідно проаналізувати свої недоліки та провести корекцію та вдосконалити роботу. Частина учнів продовжить працювати над своїми творчими доробками і вдосконалювати наукову та літературну майстерність майбутніх виступів.

Треба відзначити високий рівень підготовленості учнів-переможців. Це означає, що вчителі змогли зацікавити школярів своїм предметом та допомогли виявити творчі здібності та розвивати їх у необхідному напрямку. Учасники вибіркового туру демонстрували розуміння галузі дослідження та фактологічні знання. Таким чином, написання творчих робіт сприяють формуванню базових та предметних  компетентностей в учнів.

Роботи, рекомендовані для участі у I-му етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  МАН України у 2023-2024 навчальному році:

              -  Андрощук Софія  «Доказ інтеграції тенденцій музики                                           Британії 20го століття в 21ше», керівник – вчитель англійської                              мови Андалюкевич О.В..

-    Кужель Марія  «Образ України в життєвій і творчій доліТараса Шевченка», керівник – вчитель української мови та літератури Кочмар І.О.;

        -   Тюпа Анастасія «Портрет Доріана Грея», керівник – вчитель                                      англійської мови Андалюкевич О.В.;


 

 

Підсумкова конференція шкільного       наукового товариства   «RENICSA»

21 квітня 2023 року в Ліцеї  «Муніципальний колегіум» пройшла підсумкова конференція шкільного  наукового товариства  «RENICSA».

Протягом навчального року учні 7-11-х класів під керівництвом вчителів проводили дослідницьку роботу з різних предметних напрямків. 56 учнів написали 39 індивідуальних та колективних творчих робіт.

На підсумковій конференції були представлені 7 робіт – переможців творчих груп секцій.

Кращі творчі роботи секції «Англійська мова»:

1.             «Шкільний сленг в Британських школах», Єрмолюк Марина, 10-І

 Вчитель – Чернобривець Л.М..

2.              «Історія англійських акцентів»,  Ковальчук Ксенія, 10-І

Вчитель – Чернобривець Л.М..

Краща творча робота секції «Німецька мова»:

3.             «Походження німецьких прізвищ», Єрмолюк Марина,   10-І

Вчитель – Верезубенко Н.В.

Краща творча робота секції «Історія»:

4.             «Особистості Кіровоградщини»,  Кулаженко Віра,  9-А

Вчитель – Денисенко О.О.

Краща творча робота секції «Хімія, біологія, географія та екологія»:

5.              «Вибухові речовини », Поліщук Андрій, 10-І

Вчитель – Чеботарьова Н.Г.

Кращі творчі роботи секції «Математика, фізика та астрономія»:

6.             «Спостереження за зміною  атмосферного тиску», Колечкіна Евеліна та Колечкіна Карина, 7-Б

Вчитель – Банул С.Г.

7.             «Мова, математика, лінгвістика», Трокаль Назар та Чумакова Дар’я,

9-А клас

Вчитель – Бойко С.М.

ШНТУ «RENICSA» допомагає виявити та розвинути таланти та здібності учнів колегіуму, сформувати життєво необхідні компетенції, завдяки плідній роботі вчителів нашої школи.

Наукова рада Ліцею відзначила глибокі знання учнів в різних сферах науки, техніки та культури, ґрунтовність досліджень, актуальність обраної тематики та вміння учнів представити свої роботи. 


2022-2023 навчальний рік

 08 грудня 2022 року в КЗ Ліцей «Муніципальний колегіум» був проведений  вибірковий тур (для участі у І етапі) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  МАН України  та ШНТУ у 2022-2023 навчальному році.

В конференції брали участь 7 учнів, які представили 7 творчих робіт.

 В цьому навчальному році  секції шкільного наукового товариства учнів «RENICSA»  представили кращі роботи на конкурс-захист. Під час захисту творчих доробок учасники використовували презентації, які мали високий інформаційний рівень, що свідчить про різнобічний розвиток учнів. Більшість дітей підготували цікаві доповіді, які говорять про великий об’єм проведеної наукової роботи, володіння учнями інформативної та наукової бази предметів.  

Єрмолюк Марина представила 2 роботи. Одну роботу в секції «Українська література» - у якій висвітлила як українські співаки, музиканти та композитори відреагували на російську агресію, проаналізувавши ряд українських композицій. Показала, що першою музичною відповіддю українців на війну переважно стали пісні про любов, цінність життя й людяність, що зараз є надзвичайно актуальним. («Пісенне слово – українська зброя. Ідейно-художній аналіз музичних творів, що стали символами супротиву під час воєнного стану») Іншу – в секції «Німецька мова», де дослідила походження німецьких прізвищ, що є істотним внеском для вивчення історії німецького народу та поглиблення знань про нього. («Походження німецьких прізвищ»)






Учасниця із секції «Англійська мова» Андрійчук Анна дослідила різноманіття діалектів американської англійської мови, виявила регіональні, соціальні та стилістичні відмінності, показала це на прикладах.



 Також відкривались нові сторінки та аспекти життя видатних особистостей у творчій роботі секції «Історія» («Особистості Кіровоградщини» Грицюк Вероніка, Кулаженко Віра).



Періодична система є «фундаментом» хімії, адже на ній будується все подальше уявлення про таку важливу і цікаву науку, тому Четвертак Марія провела ґрунтовне дослідження та показала  дуже багато варіантів графічного зображення періодичної системи, що дозволяє обрати найзручніший в залежності від мети.


З секції «Фізика» була представлена робота, в якій учениця (Багата Анастасія) познайомила нас із застосуванням реактивного руху в нашому житті та висвітлила актуальність цієї теми в сучасному світі.



У зв’язку з ситуацією в країні все більш популярним стає змішане навчання з використанням онлайн технологій, тому учасницею з секції «Інформаційних технологій» було розроблено проєкт для учнів початкових класів, який допомагає засвоїти арифметичні дії.  Створений проєкт був реалізований та продемонстрований учнями 1 – 4 класів та будо доведено ефективність гри у процесі вивчення тем з математики.



Під час виступів  розкривались  таланти до наукових виступів. Звичайно, кожному з учасників необхідно проаналізувати свої недоліки та провести корекцію та вдосконалити роботу. Частина учнів продовжить працювати над своїми творчими доробками і вдосконалювати наукову та літературну майстерність майбутніх виступів.

Треба відзначити високий рівень підготовленості учнів-переможців. Це означає, що вчителі змогли зацікавити школярів своїм предметом та допомогли виявити творчі здібності та розвивати їх у необхідному напрямку. Учасники вибіркового туру демонстрували розуміння галузі дослідження та фактологічні знання. Таким чином, написання творчих робіт сприяють формуванню базових та предметних  компетентностей в учнів.

Роботи, рекомендовані для участі у I-му етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  МАН України у 2022-2023 навчальному році:

1. «Пісенне слово – українська зброя. Ідейно-художній аналіз музичних творів, що стали символами супротиву під час воєнного стану», учениці Єрмолюк Марини (керівник Петушинська В.В.)

                Робота з обдарованими  учнями 

                МО вчителів   англійської мови 

                        проєкт "HEALTH"

                             (2021-2022 н.р.)



               Робота з обдарованими учнями 

                 МО вчителів німецької мови 

                                    (2021-2022 н.р.)



                         2021-2022 навчальний рік

Інформація про підсумки проведення вибіркового туру

(для участі у І етапі)

Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт

учнів-членів  МАН України у 2021-2022 навчальному році

14 грудня 2021 року в НВК був проведений  вибірковий тур (для участі у І етапі) Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  МАН України  та ШНТУ у 2021-2022 навчальному році

 В конференції взяли участь 15 учнів, які представили 13 творчих робіт.




ТАБЛИЦЯ №1

Перелік творчих робіт учнів НВК «Кіровоградський колегіум»

Кафедра

Прізвище, ім’я учасника

Клас

Назва роботи

Вчитель

1.     

Українська мова

Гребенюк Марія

9-Б

Історія українського правопису

Петушинська В.В.

2.     

Зарубіжна література

Сипко Софія  Сімбаба Анна

9-А

Здоровий спосіб життя класиків літератури

Шараєвська О.І.

3.     

Англійська мова

Бричка Софія

11-Б

Неологізми в англійській мові

Желудченко А. В.

4.     

Німецька мова

Авраменко Валентин

10-ΙΙ

Лексичні емігранти німецької мови

Сустретова В.М.

5.     

Історія

Верезубенко Мирослааа

7-А

Вільгельм Габсбург і Україна

Тканова Т.П.

6.     

Інформаційні технології

Абугура Ясмін

10-Ι

Інформаційні технологіі як засіб збереження навколишнього середовища

Хащевацька І.В.

7.     

Математика

Ліщіновський Данило

9-Д

Функція у житті

Розумкова Т.В.

8.     

Фізика

Сливко Валерія

11-А

Розвиток енергетики в Україні. Екологічні проблеми в Україні та світі.

Банул С.Г.

9.     

Біологія

Тюпа Анастасія

8-Д

"Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою

Белінська Т.О.

10.  

Біологія

Єрмолюк Марина

9-А

Що таке БАДи, чи корисні вони

Ванденко Т.В

11.  

Географія

Четвертак Маша Метельова Марина

10-Ι

Рівень безпеки проживання в районах поширення атмосферних явищ

Борисова Т.М.

12.  

Географія

Демецький Владислав

6-Б

Вплив компонентів природи на здоров'я людини"

Білоконенко Д.М.

13.  

Географія

Кисельова Вероніка

9-Б

Мінеральні та термальні води України

Борисова Т.М.

В цьому навчальному році  секції шкільного наукового товариства учнів «RENICSA»  представили кращі роботи на конкурс-захист. Під час захисту творчих доробок учасники використовували презентації, які мали високий інформаційний рівень, що свідчить про різнобічний розвиток учнів. Більшість дітей підготували цікаві доповіді, які говорять про великий об’єм проведеної наукової роботи, володіння учнями інформативної та наукової бази предметів. Частина робіт має прикладний характер. Наприклад, Токар Валерія у своїй роботі «Що таке БАДи, чи корисні вони», дослідила вплив цих речовин на організм людини, Тюпа Анастасія  проводила експериментальне дослідження про власний тип шкіри обличчя  та підсумувала його в роботі «Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою» (обидві доробки секції «Біологія»). Учасники секцій англійської та німецької мови робили лексичний аналіз іноземних слів.   Також відкривались нові сторінки та аспекти життя видатних осіб  у творчих роботах  секціях «Історія» («Вільгельм Габсбург і Україна» - Верезубенко Мирослава) та  «Зарубіжна література» («Здоровий спосіб життя класиків літератури» - Сипко Софія та Сімбаба Анна). Під час виступів  розкривались  таланти до наукових виступів. Звичайно, кожному з учасників необхідно проаналізувати свої недоліки та провести корекцію та вдосконалити роботу. Частина учнів продовжить працювати над своїми творчими доробками і вдосконалювати наукову та літературну майстерність майбутніх виступів.

Треба відзначити високий рівень підготовленості учнів-переможців. Це означає, що вчителі змогли зацікавити школярів своїм предметом та допомогли виявити творчі здібності та розвивати їх у необхідному напрямку. Учасники вибіркового туру демонстрували розуміння галузі дослідження та фактологічні знання. Таким чином, написання творчих робіт сприяють формуванню базових та предметних  компетентностей в учнів.

Роботи, рекомендовані для участі у I-му етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів  МАН України у 2020-2021 навчальному році:

1.    «Неологізми в англійській мові», учениці Брички Софії (керівник –Желудченко А.В.).

2.     «Інформаційні технологіі як засіб збереження навколишнього середовища», учениці Абугури Ясмін (керівник – Хащевацька І.В.).




















26 грудня 2017 року в НВК «Кіровоградський колегіум»  пройшов І-й етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН.
У конференції  шкільного наукового товариства учнів «RENICSA» прийняли участь 19 учнів, які представили 17 робіт.
Секція «Англійська мова» була представлена такими роботами:
·        «Women's rights in Middls Ages», Бойченко Анастасія, 11-А клас (вчитель Ковальчук В.Б.)
·        «Inglish Idioms», Серба Дар'я, 10-Д, (вчитель Красова О.Г.)
·        «Intercultural communication», Пахаєва Аліна, 11-Д, (вчитель Леонідова Д.О.)
Секція «Німецька мова» була представлена творчою роботою Шайноги Анастасії, учениці 11-Д класу, «Культурна спадщина міста Дрезден» (вчитель Сустретова В.Л.).
В секції «Історія, правознавство, економіка» 3-є учнів захищали свої розробки на теми:
·        «Здобутки та прорахунки УЦР у державотворчому процесі», Басецька Олександра, 11-Д, (вчитель Денисенко О.О.)
·        «Українська повстанська армія», Стеннікова Віра та Гаврилов Володимир, 11-А, (вчитель Денисенко О.О.)
Творча робота  «Психологізм прози Григора Тютюнника», автор -  Шайнога Анастасія, 11-Д, секція «Українська мова та література», (вчитель Восвилова О. М.)
Секція «Світова література та художня культура» - дослідницькі роботи представили:
·        Ткач Тетяна, 10-А, «Місто дитинства Арсенія Тарковського», (вчитель Шпаченко Т. В.)
·        Стеннікова Віра, 11-А,  «Роль кольору в іміджі компанії MC Donald's», (вчитель Шпаченко Т. В.)
·        Юрченко Катерина та Юрченко Микола, 9-А, «Семантика кольору в казках О.Пушкіна», (вчитель Шараєвська О.І.)
В секції «Хімія, біологія, географія та екологія» були представлені дослідницькі роботи:
·        «Мінеральні води України. Дослідження pH показника», Сєрікова Вікторія, 9-А, (вчитель Чеботарьова Н.Г.)
·        «Історико-географічні особливості формування поселенської мережі Кіровоградської області», Завітренко Дар'я, 11-А, (вчитель Бабич О.В.)
·        «Нефроптоз: причини, симптоми та ускладнення», Чівільча Дарина, 9-Б, (вчитель Караванець. Н.О.)
·        «Мінерали Кіровоградщини», Метєльова Марина, 6-Д, (вчитель Орел З.Т.)
Товкун Катерина, 9-В, секція «Фізика та астрономія», виступила із творчим доробком «Оптичні ілюзії. Голограма» (вчитель Жук І.С.)
«Перспективи розвитку робототехніки в Україні. Робот власними руками», представив Карауш Дмитро, 9-В, секція «Інформатика» (вчитель Сакун О.А.)
В секції «Математика» свою дослідницьку роботу під назвою «Види геометрії» представив Кірішко Герман, 11-А, (вчитель Бойко М.С.)
Шкільне наукове товариство допомагає створити в навчальному закладі додаткові  умови для максимального розкриття здібностей та творчого самовдосконалення учнів. Найкращі роботи будуть представлені на ІI-му етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН.





























Комментариев нет:

Отправить комментарий